tirsdag 28. oktober 2008

Den fyrste snøen

Slik er utsikta vår idag innover Nordfjorden.
I natt kom det 7-8 cm snø, ikkje uventa, men heller ikkje vidare velkommen !

Dei to til venstre er sorten Brilliant og den under er Beacon.





Slik såg Fuchsiane mine ut på laurdag før eg starta å ribbe dei for vinterlagring.
Alle var i full blomst og riktig så vakre, men med snø og vintertemperaturar i vente var det bare å ribe dei og ta dei i hus, like hardt kvart år, men slik er det.

Her er dei tre stammefuchsiane mine, frå venstre: Sandboy, Beacon og Brilliant klare til å ta vegen inn i kjellaren.
Sandboy og Brilliant var små stiklingar i fjor vår så voksteren er det ikkje noko å seie på, ikkje blomstringa i år heller.




For den som hugsa historia frå juni månad med vinden som forsvant med heile kruna på eine stammefuchsiaen min så er det det til høgre på bildet til venstre, som dåkke ser har den teke det igjen i fullt monn med ny og stor krone.

4 kommentarer:

potentilla sa...

Brrrr, det så kjølig, men pent ut! Her er det enn så lenge null snø og sol, måtte det bare vare...

Merethe sa...

Det måtte være litt vemodig å ribbe disse vakre plantene. Har gjort det samme. Snø har vi ikke fått enda men oopi åsa er det vist litt.

Harryford sa...

Vakkert - det øverste bildet! Hadde det bare vært "på bildet"!

Ellers legger jeg merke til kreativ bild/tekst behandling! - mye "innetid" nå! ;-)

Fuchsiane taler for seg selv! Hi hi husker godt "kronehistorien"!!!

Anne på Moseplassen sa...

uff, jeg synes alltid det er så leit å ribbe ned plantene for å ta de inn, fucia blomster jo gjerne flott sånn som din gjorde også. I flere år måtte jeg ta mors, for hun hadde ikke hjerte til å gjøre det selv...

Nydelige planter da!