onsdag 9. juni 2010

Blomstring 1. Juni 2010 - del 3

Morelltrea stod i full blomst 1. juni - seint i forhold til det vi har vore vant dei siste åra - vakkaert den korte tida det står på.


Tredje og siste delen om det som blømer i hagen min pr. 1. juni i år er herved presentert.
Bilda er klikkbare.
Alle desse plantane veks i det eg kallar woodlandet mitt - no ser det ut til at eg omsider skal få meg eit "skikkelig" woodland, men meir om det seinare
Det nederste delen her er nokså fuktig og der trivst mange av desse plantane godt i halvskuggen.


Fylt Soleihov -Caltha palustris 'Multiplex' trivst godt i den lett fuktige delen av woodlandet.

Rhododendron impeditum har etterkvart fått det trangt på vokseplassen sin så det spørs etterkvrt om eg må flytte enten den eller nokre av dei som er i nærleiken.

Sibirmuregull- Waldsteinia ternata - ein krypande bunndekkar som har fine glinsnde blad. Den trivst nær sagt over alt både i sol og skugge.

Flekklungeurt - Pulmonaria saccharata har rosa flotte blomster som er særs godt likte av humlene. Når dei er avblomstra skjær eg ned alt bladverk og nytt bladverk veks hurtig ut att og har stor prydverdi med dei sølvgrå spettane på. I forkant ser vi blada av Heuchera ' Dales Strain' den Heucheraen eg set aller mest pris på.


Primula chungensis veks vill i Sørvest-Kina og Aust Himalaya og trivst godt i fuktig og humusrik jord. I år har den sådd seg veldig i woodlandet så det er tydeleg at den trivst godt der den står.
I bakkant ser vi Acer shirasawanum 'Aurea' ein flott japansk lønn.

Primula eg har fått frå ei hagevenninde på sørlandet - frisk og flott farge

Hylomecon japonica - japansk valmue trivst godt i litt fuktig og næringsrik jord. Blomstringstida er forholdsvis kort og den visnar ned tidleg etter blomstring, men er likevel vel verdt å ha i woodlandet.

Kvite småhjerter - Dicentra formosa 'Alba' likar seg godt der det er halvskugge og litt fuktig jord og lyser godt opp etter at sola har flytta seg så den står i skuggen.

Brunstorkenebb -Geranium phaeum 'Samobor' har eit vakkert bladverk, med flotte brune teikningar på og med brunfiolett blomster. Dei sjølvsår seg lett og kvart år dukkar det opp mange frøplantar rundt om i nærområdet.

Ballblomen er ein kjær forsommarblomstrande staude. Til venstre er det Trollius europaeus - den vanlege ballblomen som ein finn viltvoksane mange stader i landet og t.h. Trollius x cultorum 'Orange Globe' - ein av dei mange hybridane som finst. Denne syns eg har ein varm gulorange farge og ein av dei beste.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte småportretter du har laget. :)

Mariann S sa...

Ja, enig meg smgj, flotte bilder :) Hm, kvite småhjerter du..... den var fin, sikkert nydelig sammen med mine rosa ;)

hajal. sa...

Takk for det begge to. :)

Mariann:
Vi kan no gjere ein deal.... (eg ha kje rosa... ;) )

Anne (Moseplassen) sa...

flere lekkerbisker, litt overrasket over at ballblomen alt er i blomst! Har ikke slik i egen hage, tror den er mye tregere i mors gitt.

Hvit småhjerte er en liten hverdags-skatt jeg helt hadde glemt at jeg hadde lyst på, nydelig :)