fredag 23. januar 2009

Jippiiiii !!!!

Idag vart eg virkelig GLAD når eg opna postkassa og fant ein konvolutt med frimerker på frå den Tsjekkiske republikk ! Ja ikkje for frimerka då, men for innhaldet.... eller rettare sagt spenninga med å opne å sjå om eg hadde fått det som gjorde at eg sende bestilling til Euroseeds.
Mr. Pavelka hadde nemlig frø av Magnar sine "Hagetroll" på lista si, forøvrig ei svært innhaldsrik liste. Bare sjå her !

http://www.pavelkaalpines.cz/seed-list.htm

Det var bare det at eg var litt skeptisk til betalingsmetoden ettersom han IKKJE hadde eigen konto, men det var andre betalingsmuligheter m.a. kontantar noko eg er svært skeptisk til.
Dei andre betalingsmetodane vart svært kostbare så eg tok sjangsen, kjøpte Euro i banken, pakka pengane inn i AL-folie og let det stå til.
Eg sende mail til han same dag som ordre/pengar vart sendt om at dei var på veg.
Han svarte meg at han skulle bekrefte at dei var komne fram så snart dei kom, men eg har ingen ting høyrt så eg var no begynnt å lure etterkvart på om eg skulle sende ein mail å forhøyre meg.
Men så langt kom eg heldigvis ikkje, i dag kom konvolutten med 13 frøpakkar i og der i blandt Eriophyton wallichii - "Magnars Hagetroll" .
Det var dei som gjorde at eg bestilte, men sjølvsagt var det andre lekkerbiskenar som òg fekk vere med, dei som føl med i bloggen får sjå det når eg sår ein av dagane. ;)

God fredagskveld til alle som er innom.

2 kommentarer:

Aud sa...

Lykke til med såinga av "Trollene".
Det er skikkelig stilige planter;-)

Tove sa...

Så spennende med slike frø i postkassa. Lykke til med såingen :-)