tirsdag 30. september 2008

Gårsdagen var hektisk

Jammen har det vore stor aktivitet i hagebloggane det siste døgnet, det tok tid å komme seg gjennom alle siste døgnet, men no er eg " i land " .
Det viser godt at hagegal sidene er nede for oppdatering.

I går var det full rulle på jobb i vedskogen. Felte og kvista ein heil bråte tre for ein av bøndene eg jobbar for og det vil nok bli gjort idag og.
Etter arbeid var det rett i jebussfeiring til pappa (nokre dagar på forskot), alltid like kjekt å komme saman med slekta for ein god prat og god mat.
Deretter var det rett på møte i Utviklingslaget så gårsdagen var fullsett til litt over kl. 22.
I kveld er det møte i bygdakveldkomiteen. Vi har 4 1/2 veke på oss no på å spikre isaman eit programm til årets store happening i bygda.
Det vert vel i år som alltid den siste veka det endelige programmet vert klart...... !!

Ellers ventar vi på at elektrikaren skal komme og gjere seg ferdig med arbeidet.... ein dag igjen sa han for 1 1/2 veke sidan har ingen sett han ..... nokon som kjenner det att ?

Lurer på om eg skal ta med kamera på jobb idag og ta nokre haustbilder frå ein anna kant av bygda. Kan vere kjekt å ha det og. Såg igår at ospa får veldig flotte fargar i år.

2 kommentarer:

Harryford sa...

Nå elektrikkeren - synes å huske en historie om en rørlegger, eller var det baderomsbelgg, for en stund siden!!! Snekkeren her, har i alle fall fått fyken!!!

Utviklingslag hørtes spennende ut!

- ja det er så mange fine "farge-gilde" motiv ute nå, og jeg tar meg ikke tid!!!! Godt jeg har alle de fine her i bloggene å se på!!! Håper du får en fin høstdag ute i skogen i dag!

Marit sa...

Håndtverkere er født en dag eller flere forsent tror jeg... ;)
Det er fryktelig irriterende å vente på folk som skulle ha kommet for lenge siden...