søndag 14. september 2008

Igår fekk vi ein liten pause i fineveiret. Det begynnte å regne ut på fredagskvelden, ikkje dei store mengdene, men nok til at Landbruksforlaget si staudebok som låg igjen på hagebordet etter fredagens oppslagsrunde vart ein smule våt....
I går holdt han seg opplett heile dagen, men tunge tåkeskyer i fjellet gjorde at sola ikkje fekk sleppe gjennom.
Flott planteveir, og då var det ekstra gledelig når postdama kom med plantepakke frå ei av dei eg har bytta med denne veka. Spennande med plantepakkar sjølv om eg visste kva som var i denne pakken. Hovudsakelig plantar til den nye fjellhagen min som Phlox subulata, Veronica, Antennaria,
Hutchinsia, Sedum og Potentilla. Lamium og Hacquetia skal eg finne plass til i woodlandet.
Idag skin sola igjen - ikkje frå skyfri himmel, men likevel flott veir - endå ein bonusdag på haustparten...vi har hatt mange av dei til no denne hausten men idag tidleg var det merkbart kaldare enn det har vore i det siste, ned i 6,5 grader i natt og veldig doggfall.

Då eg var på veg til jobb idag tidleg var hjortejegerane i sving med å ordne opp med to dyr dei hadde felt idag tidleg, ei kolle og ein kalv.
Eg kom i den anledning på at eg har liggande eit par bileter som eg tok ein morgon i fjor sommar frå kjøkkenglaset vårt. Tenkte det kunne vere dagens bilde no i hjortejakttida. Desse hjortane stod og beita på ein klungerrunn ( nyperose) bare 20 m frå kjøkkenglaset vårt.
Idag har vi tenkt å ta oss tur til Knuteholmen i Kalvåg og kjøpe oss middag der - kansje dei har hjortesteik på menyen og.... ?

2 kommentarer:

Harryford sa...

Jøss - de var jo reine maleriene disse bildene. Tatt gjennom vinduet, som "softlinse!" - Flotte duse høstfarger!!!

Unknown sa...

Ja helt enig med Harryford her. nydelige bilder