torsdag 30. april 2009

Meir vårblomstring

Her bur eg: I det lyse huset med rødt tak midt på bildet. I det gule huset litt lenger oppe til venstre med ein raud låve vaks eg opp og der bur foreldra mine.
Biletet er teke frå andre sida av bygda idag der eg var på jobb og vølte gjerder før beitesesongen startar.

Om eg står på verandaen min og ser innover fjorden mot Eid kan eg få slike opplevingar før sola kliv fjella på andre sida av fjorden - vakkert !



Ja no er det lenge sidan eg har skrive i bloggen min .
Ikkje det at eg ikkje har hatt noko å skrive om - snarare tvert imot, men dei siste 14 dagane har formen ikkje vore noko å skryte av og tid og krefter har gått med til arbeid og det mest nødvendige i heim og hage.
Noko av det mest nødvendige har vore vatning av enkelte plantar, særleg dei nyplanta blåveisane frå Tyskland som treng oppfølging no så dei får etablert seg godt og med bare ca 35 mm nedbør i heile April og sol og delvis vind ser jorda slik ut der eg IKKJE har vatna:
(idag var det over 20 grader og reine sommardagen)




Det er mykje som har utvikla seg i hagen dei siste 14 dagane - meir enn det eg har hatt mulighet å følge med på dessverre. Mange nye har starta blomstringa og andre har avslutta blomstringa for denne sesongen som t.d. påskeliljene.


Darmera peltata - Skjoldsildre er ein av dei som har starta si kortvarige blomstring for få dagar sidan. At den høyrer til i Sildrefamilien er ikkje vanskelig å sjå. Etter blomstring utviklar den store dekorative blad.


Primula elatior kjem i mange fargar og er ein av dei vårblomstrane eg set mest pris på. Nett no står dei på det finaste . Som dåkke ser i framkanten er påskeliljene alt ferdige med si blomstring for i år.


Pionbedet mitt for nokre dagar sidan -
det har utvikla seg mykje dei siste dagane og mange av pionane viser alt knoppar. Mange av dei har eg ikkje sett i blomst før så det vert spennande. Enno har eg plass til nokre nye sortar *gliiiis*......


Acer palmatum 'Orange Dream' kjøpte eg hos Torheim Gartneri i forfjor, den er virkelig ein draum når blada sprett om våren.


Hostaene er etterkvart og begynt å vise seg igjen, rekordtidleg dei og.
Den tidligste hos meg i år er 'Remember Me' som eg kjøpte hos Eide på Askøy då vi var der i anledning hagegaltreffet i Bergen hausten 2007.

Anemone vernalis - Mogopen min er eg stolt av. Denne kalkelskande høgfjellsplanten fekk eg frå ei hagegal dame for to år sidan som liten prikleplante og i år blomstra den for fyrste gong i fjellhagen min.

Idag fekk eg ein svært spennande pakke i posten, kva den inneholdt trur eg at eg sparer til neste posting i bloggen så har eg noko å skrive om i morgon og .... ;)

Ha ein fin siste Aprilkveld!

5 kommentarer:

Mariann S sa...

Primulafloret ditt var nydelig :)
Eg kan sei igjen og igjen:
våren er herlig.
Vi har også hatt ein supervarm dag i dag og i går.
Ha ei fin helg, håpar forma betrar seg :)

nefertiti sa...

Utsikten din er nydelig, og det er primulabedet ditt også :-)

Anne på Moseplassen sa...

Heldige du som har sånn fjorutsikt!
Her er fjorgløtt, men det er nå bare gløtt, og dessuten er det oslofjorden, ikke helt det samme...

God bedring!

ASSA sa...

Her var det mange flotte blomster du <3
Ønsker deg og dine ei riktig God Helg!

Herdis sa...

Der ga du meg navnet på Darmera Peltata, det var fint. Min blomstrar for første gong i år, og eg er sååå stolt;-) Dessutan såg eg nå at Primulaene må få stå i lag.... veldig fint!