fredag 17. april 2009

Glimt frå hagen

Veksten i Peonbedet mitt er i god gang og i vinter har alle peonane mine overlevd unntatt ein som var litt pjuskete og svak då vinteren kom.
I pionbedet mitt har eg 14 forskjellige peonar - dei fleste silkepeonar , men og nokre andre.
I potter har eg ståande 5-6 peonar som skal plantast i bedet denne våren. Det er i ferd med å fyllast opp der, men eg skal nok finne plass til nokre til.



Pulmonaria 'Samurai' som eg kjøpte under "Hollandsimporten" for to år sidan trivst godt og har god spreiingsevne. Flottast er den igrunnen seinare på sommaren etter at eg har klipt den tilbake og den kjem med store flotte sølvfarga blad.


Podophyllum x hexandrinum (P. emodi) - Himalayafotblad er ein artig skapning - dekorativ både når den kjem opp om våren, under den få dagars varige blomstringa og seinare når den kjem med raude paprikaliknande frukter.



Miniprimulaen Primula warshenewskiana passar godt i fjellhagen der den ikkje kjem vekk blandt større konkurrentar.



Pulsatilla vernalis -Mogopen min kjem med to store og flotte knoppar. Fyrste gong den skal blomstre denne vakre høgfjellsplanten, Sjølvsagt har den fått plass i ei sprekk mellom tilrettelagde steinar i fjellhagen, med rikelig skjellsand innblanda - kalkrikt som han likar det.
Eg undrast på om han vil opne blomane sine idag. I går kveld såg eg såvidt i det kvite så eg trur dagen er inne idag om sola klarar å kløyve det tynne slørlaget av skyer som dekker nett no.

Pinsliljene mine er utsprotne idag så no går det i rekordfart - nesten altfor fort syns eg.

Alle bileta er tekne for 5 dagar sidan.

I går var eg til augespesialist for kartlegging og kontroll.
Idag er det gravferd - så må eg kansje på jobb i kveld.
Har arbeidshelg og så eg har ikkje fri før fredag om ei veke .... dei andre dagane vert det ikkje så store innsatsen i hagen ettersom jobben stel det meste av krefter i denne kroppen.

Ynskjer alle ein fin fredag! :)

PS!
Kl. 10.06: Har vore inne og retta namnet på Primulaen det er bilete av det er IKKJE P. dedeana som eg feilatig skreiv, men P. warshenewskiana - rett namn er viktig!

7 kommentarer:

Tove sa...

Flott at peonene overlever :-) Det er koselig å traske rundt i hagen og titte på spirene som dukker opp. KOs deg videre :-) God helg.

ASSA sa...

Så mange herlige blomster du har igang i hagen din Hajal.
Her har det stoppa litt fordi det har blitt kaldere de siste dagene.

Ønsker deg ei God Helg!

Mariann S sa...

Deilige vår :)
Den miniprimulaen var no lekker då.
Eg slo forresten plenen min i går, lang som berre rakkern va den :)

Ønsker deg ei god helg :)

Nina i Paradiset sa...

Jeg har også blittbitt av en liten diller for pioner...
Skaffet meg noen flotte i fjor, -flere enn jeg kan huske, så jeg er litt forundret nå, for de skyter jo i været i rekordfart her! :)

Håper at været blir flott for oss begge i helga!

Anonym sa...

God helg, Harald :)

Gry sa...

Jeg er også veldig glad i peoner. Når rosene tar kvelden blir de erstattet av peoner.

Elin sa...

Heisann !
Du verden så mange peoner du har, sikkert et syn når de blomstrer. Jeg elsker peoner, men har bare to sorter, en lys rosa og en mørk rød
Takk for besøket inne hos meg, alltid hyggelig å få kommentarer og spesielt når det gjelder barnebarna , da.
Kjekk liten krabat du har òg.
Ha en fin arbeidsuke !