mandag 4. mai 2009

Primula elatior - Hagenøkkelblom





Primula elatior eller på norsk Hagenøkkelblom er ein Primula eg set stor pris på, og nett no blomstrar dei på det flottaste i mange fargar.
For mange år sidan kjøpte eg ein frøpakke med blanda fargar som eg har hatt i hagen sidan.
Desse Primulane er hardføre, eg vil tru dei klarar seg over store delar av landet.
I hagen min veks dei fleste av dei i Morelltrebedet, dvs. delvis skugge det meste av tida eller sola silt gjennom bladverket på dei to store ca 50 år gamle morelltrea som no står i full blomst og eg trur dei likar seg der.
Dei produserar masse frø som er lette å så - i det heile ein enkel og grei vårblomst å ha med å gjere. Her hos meg kjem dei med eit haustflor og, og det er heller ikkje uvanleg at enkelte blomster er å sjå gjennom heile vinteren dersom det ikkje er snø.

Alle bileta er klikkbare, dei gjer seg absolutt i større utgåve!







Merkelig kor uryddig det vart med bilda i dette innlegget, ikkje klarar eg å rette på det heller så det får vere som det er .....

3 kommentarer:

Marit sa...

Kjære vene, det var mange flotte fargekombinasjoner! Jeg har bare den gule, men jeg skjønner at det mange varianter å få tak i. Den gule er i hvertfall herdig her.

Janne sa...

for nåken nydelige fargar som blomstrar!!!! Gler meg til å komme heim! Her e det berre brunt :( :(

Anonym sa...

Jøje meg for eit flott blomsterflor!
God helg!