lørdag 20. desember 2008

Å vere Besten og juletrehoggst



No har eg fått vore Besten for Mikael (8 mnd) sidan mandag og det er stor stas.
Sidan dei bur i Turku (Åbo), Finland er det ikkje ofte ein får vere Besten i praksis naturligvis.
Eg henta dei på Sandane lufthamn sist mandag og det var naturligvis stor gjensynsglede for begge partar. Dei skal vere hos oss heilt til 13 januar så vi får no kose oss i lag ei god stund.
Han er stort sett ein blid og fornøgd gut. Tilfeldigvis har eg funne ut at han er veldig glad i jodling og tirolermusikk så det er eit godt middel når guten treng trøst av ein eller anna grunn.
Han vert heilt andektig når eg finn tirolermusikk på YouTube som på biletet under.
Han krabbar rundt i full fart og kjem seg stort sett der han vil og eg vil tru at iløpet av den tida han skal vere her hos oss tek han dei fyrste stega. Det er iallefall moro å følge med på utviklinga.

Idag har Mikaels mamma og pappa vore med meg i skogen og hogge juletre. Heldigvis var det barmark så vi slapp å vasse over støvlane i snø i brattebakkane så det var no kjekt. Vi fekk forøvrig ei skikkelig hagskur og ei våt og saftig sluddbyge då vi skulle til å hogge men vi var godt kledde så det prella av oss.










Hannu sagar årets juletre.















Her er to stolte juletrejegerar















På mandag kjem det meir julegjestar, då kjem Sander, det andre barnebarnet vårt med mor og far og sidan det bare er fem vekers aldersforskjell på dei to gutane vert det moro å sjå kor fort dei finn tonen som syskenbarn, dei har jo ikkje sett kvarandere tidlegare heller.
Den yngste dattera med sambuar kjem på julafta og mine foreldrer skal og vere ilag med oss på julekvelden så då vert det fullt hus med 4 generasjonar i stova rundt middagsbordet og utover kvelden.

Ellers fekk eg to frøkatalogar i posten idag, den eine ei tilleggsliste frå Leüthens og den andre frå Konnässörklubben som eg hadde heilt gløymt av at eg hadde meldt meg inn i (rødme). Den siste har eg såvidt kikka litt i og der er det mykje snacks ser eg, masse løkvekstar, stauder og busker som vekker interessa mi så det går nok heilt sikkert ei bestilling der og.


På torsdagskvelden var eg på "Dampen", restauranten i bygda på julebord med masse god mat ilag med andre medlemmer i styret for utviklingslaget - ei trivelig stund.

I morgon er jo den stooore dagen for oss som lengtar etter lysare tider. Då snur nemleg sola som vi seier og vi kan bare begynne å sjå fram til at dagane lengnar og det går mot vår.


Ynskjer alle ei god førjulstid desse få dagane som er att til julekvelden, det går fort no men vi er stort sett ferdige med både julegåver, kakebaking og andre forberedingar, så no er det stort sett bare kosen framover.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Det er så artig å se hva slags musikk de reagerer på. Jodling så ut til å bekomme den unge herren veldig vel!

Denne her hang seg opp i filmmusikken fra "Titanic"...

Ha en fortsatt fin førjul, besten og alle de andre som skal pynte til jul! :-)

Anonym sa...

Så flott bilde av dere! Tror jaggu gutten er lik sin besten også! Kos deg med dine og la oss sende hverandre en tanke ca kl. 13 i morgen. God solsnu.....

Randines hageblogg sa...

Ønsker dere alle en fin og fredelig julehelg. Koselige bilder av besten og barnebarnet, han så riktig ut som han koste seg både hos besten og ved Pc-en....

Frøya-Heidi sa...

Ååå, så koselig med barn og barnebarn på besøk. God jul til dere alle!

Anonym sa...

Tenker Hajal jodler jula inn i år ;) .
Eg synest også gutten liknar på besten. Det virkar for at dåkke kjem til å få ei livlig og kjekk jul!

Ønsker deg ei retteleg god jul og godt nyttår. Ser fram til neste års samarbeid i hagelaget :)

Torill sa...

Ei riktig god jul ønskes deg fra havgapet...Lett å se at lillemann er lik besten ja.
Her blir vi og 4 generasjoner julaften.

hajal. sa...

Kjekt at dåkke ser likeheit, det er igrunnen mange i slekta han liknar, samtigig som han liknar faren sin og. Artig å sjå trekk som går igjen i mange generasjonar.

elle-melle sa...

Herlig med barnebarn! Jeg har et som elsker blues med trøkk i. Da danser han, klapper i hendene og er blid som ei lerke.
Kan godt skjønne at du lengter etter å være besten i praksis siden de bor så langt vekk, så nå må du riktig kose deg med alle dine rundt deg den tida dere har sammen nå.
Vi blir og fire generasjoner på julaften, men desverre ingen av mine barnebarn denne jula,iår er det de andre besteforeldrene som får nyte å være sammen med dem.
Jeg ønsker dere alle en riktig god og trivelig jul!

Red Hobbitt sa...

Så koselig at dere har fått barnebarn på besøk.
I går var vi på juletrehogst, litt mer julestemning hos oss enn hos dere. For her har det kommet litt snø igjen. God jul!