onsdag 31. desember 2008

GODT NYTT ÅR!

Så er atter eit år til ende - eit år med mange gleder både i hagen og i livet ellers for min del.

For hagen sitt vedkommande er eg godt fornøgd med enkelte ting eg har fått utført.
Woodlandet eg starta på i fjor har eg forandra litt på og den store invisteringa der var Sorbus 'Dodong' som eg var heldig å få tak i.
I sommar fekk eg begynnt på oppbygging av ein fjellhage. Har tilkøyrt mykje stein og planta ein heil del alpine plantar som eg håpar overlever den fyrste vinteren.
i steinfyllinga under/nedanfor rekkverket til kommunevegen held eg på å etablere eit lyngparti og har planta ein del Calluna og Erica og frå før har eg nokre Hebe ståande der. Om nokre år håpar eg det skal bli ei pen steinfylling.

Den siste veka har eg teke juletrimmen på det viset at eg har hogge ved.
Nedanfor eigedomen vår står det ein heil del store tre som har stengt for både utsikt og lys til eigedomen vår. Med nye eigarar som naboar var det ja utan betenkningstid ved spørsmål om løyve til å hogge det som skygger og stenger for utsikta. Bare hogg det du vil, var svaret.
Veden får eg og, så eg reiknar med at eg no høgg ved for minst to fyringssesongar.
Gjett om DET var ei god julegåve å få !
Før- og etterbilder kjem eg attende til når eg har hogge så det monnar.

I familiesamanheng er det dei to barnebarna våre som no er 8 og 8 1/2 mnd gamle som er det dette heilt store dette året for oss. Det å bli Besten var ei ny oppleving for meg og ei stor glede.
Denne jula har vi vore så heldige å ha dei hos oss begge to, ei stor oppleving må eg seie med mykje glede i huset.
Idag tok vi dei med i hønsegarden så karane fekk helse på høner og hanar og det såg ut til at det var spennande saker, iallefall når hanen sette i eit skingrande kykkelikyyyy og hønene sprang etter brødskalkane vi delte ut til dei.



















Idag fekk eg den omreisande frøboksen i postkassa, men den må nok få kvile til i morgon då skal eg ha ei høgtidstund med frødykk i "arkivet" !
Ellers har eg sete litt i jula med frølister både frå STA, Dansk Primulaklubb og Euroseeds så det vert nok ein god del nye frøsortar som ankjem postkassa mi på nyåret ein gong.
Det er jo så mange slags plantar ein ikkje veit at ein manglar før ein finn bilete av dei på nettet (hi hi)!

Idag tok eg meg ei runde med fotoapparatet og foreviga Helleborus og Primula i blomst, vakre blad på Heuchera og nokre av krokusane som er på veg opp. Det eg gløymde var callunaen som har stått så fint og blomstra i steinurda sidan i oktober og er akkurat like fin enno.











Så vil eg få takke alle hagegale for eit inspirerande år, alle eg har bytta plantar og frø med for eit godt bytte ( med varige gleder) og alle som har vore innom bloggen min og lagt att kommentarar for eit hyggelig og kjekt år. Skal nok prøve å oppdatere bloggen min jevnlig i det nye året, og fortelle om det som rører sdeg både i hagen min og ellers det som opptek meg !

Då står det att å ynskje alle EIT GODT NYTT ÅR !

13 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Så fine bilder du har tatt da. Noe annet enn den gode halvmeteren med snø vi har her :)

Godt nytt år :)

solfrid sa...

Deilig med bilder. Snart er våren her :)

Ha et riktig godt nytt år, med enda mer Bestengleder og hagegleder!! Klem Solfrid

Villrose sa...

Godt Nyttår! Haner er morsomme!

Mariann S sa...

Du store verden, sånn blomstring har ikkje vi.
Ett riktig godt nytt år ønskes frå meg.

Anonym sa...

Så fine bilder og blomstring. Det får vårlengten til å komme.

EIT RIKTIG GODT NYTT ÅR!

potentilla sa...

Godt nyttår fra en nedsnødd.:)

Tove sa...

Flotte bilder :-) Jeg vil ønske deg og dine et riktig godt nytt år !

Marit sa...

Flotte bilder. Det er en viss forskjell på hvor en bor i dette landet, ja. Godt nytt år, hajal!

Vivishagerom sa...

Så flotte høner. Jeg ønsker meg høner i hagen min.
Ønsker deg ett kjempe flott nytt hageår. Klem

Mokki sa...

Riktig godt nyttår, Hajal!

ASSA sa...

Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År!

Elisa sa...

Godt nytt år til deg, kjekt å sjå dei flotte hønene dine!

hajal. sa...

Takk for koselege nyttårshelsingar alle saman, no er både blomster og spirar gøymde under eit beskytande lag snø - så fort kan landskapet skifte andlet.