torsdag 8. juli 2010

Blomstring 1. Juli 2010 - del 4

Japanprimula - primula japonica finst i fleire fargar - her er to av dei.

Primula heucherifolia trivst godt ilag med Rhododendronen

Primula elatior-hybridane har halde det gåande lenge i år - denne er den siste i denne omgang. Håpar det vert eit bra flor til hausten og.

Den blå Valmuesøstera - Meconopsis ' Lingholm' har eit vakkert fargespel i blått

Dette bildet syns eg var artig...


Den kvite valmuesøstera står også i full blom - vakker!

Kanelbusk - Calycanthus floridus har fått namnet sitt fordi den har ei karakteristisk kanellukt av barken og har visst vorte brukt som kanelerstatning i tidlegare tider. Dei spesielle blomstrane er stive, nesten som kongleskjell. Ei veldig spesiell busk som kjem frå Nord-Amerika. Denne sådde eg for mange år sidan.


Denne hageazaeaen heiter 'Golden Eagle'


Fylt Soleiebusk - Kerria japonica ' Flore Plena' blomstrar rikt no.


Tilslutt eit bilde av druene som er i rask utvikling no. Som vanleg har eg tynna ut så omlag halvparten av klasane sit att. Aller helst skulle eg ha tynna i klasane òg, men det er eit tolmodighetsarbeid.

Med dette set eg punktum for blomstringsserien denne månaden.

2 kommentarer:

orchis sa...

Så mye nydelig! Men kanelbusken falt jeg helt for.

Mariann sa...

Så mye flott som blomstrer hos deg nå. Primulaene er flotte. P. heucherifolia har jeg blitt veldig begeistret for. Her har jeg noen P. japonica som skulle vært priklet ut for lenge siden. De er jo altfor flotte til å vannsmekte i en liten potte.
Kanelbusken var spennende og litt eksotisk. Den har jeg ikke sett før.