søndag 1. februar 2009

Då har eg sådd "hagetrolla"


Såsøndag igjen og idag har eg sådd m.a. "Magnars hagetroll" - Eriophyton wallichii som eg fekk tak i frå Euroseeds i Tsjekkia. Det skal no bli spennande å sjå om eg lukkast med dei.
Dei er frå Nepal og India og veks i høgder på 2700-46oo moh. i Himalaya
Rota er brukt i naturmedisinsk samanheng til styrkedrikk las eg på ein nettstad.

I natt har det vore frost. Ikkje meir enn ned i - 1,o men kaldt nok, og idag har det ikkje vorte varmt nok til å ta rimet som hadde lagt seg med natta.
No har eg ein fridag att, så er det atter 8 dagar med jobb og veirmeldingane tyder på at det skal bli kaldt og fint veir slik at vi får sjå sola. Den kjem inn stoveglaset vårt den 3. februar og då skulle det bli på tysdag, men akk eg er nok på jobb den velse tida sola sola er farmme. Men eg som jobbar i ein annan del av bygda der sola ikkje kjem for ut i mars kan iallefall sjå heimatt og sjå kor finte ho skin ut i bakkane. :)
Håpar det ikkje vert altfor kaldt då for barfrost er ikkje særleg godt for plantane som har hatt ein slik lang mildveirsperiode.

Dei frøa eg sådde har eg alle fått frå Euroseeds, han har ei spennande frøliste må eg seie :
http://www.pavelkaalpines.cz/seed-list.htm

Androsace dasyphylla
A. sarmentosa
A. sempervivoises
A. spinulifera
Corthusa brotherii
D. hispida
Eriophyton wallichii - "Magnars hagetroll"
Fritillaria drenovskii
F. gracilis
Pulsatilla albana
Saxifraga kartilaginea
S. ferndinandi-coburgi
S. scardica

I posen med Pulsatilla albana låg det eit frø som avgjort ikkje var Pulsatillafrø som eg sådde i ei potte for seg, det skal bli spennande å sjå kva som skjuler seg i det.


No har eg fått i meg middagen - sosekjøt var det idag, ein av mine favorittar - sau sjølvsagt!

4 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

Da har jeg lagt deg til :)

Spennende frø da, hagetroll?

hajal. sa...

Takk Skal du ha Anne !

Ja har du ikkje sett "Magnars hagetroll" på heimesida hans - Eriophyton wallichii - dei er så søte at ein får lyst å klappe dei på biletet ...hi hi hi hi....

Miamaria sa...

Det er en del som er misunnelig på de der frøene dine. Inkludert meg. ;) Noe av de kuleste plantene jeg veit om, de der. Lykke til med spiringa!!!

hajal. sa...

Takk for det miamaria!
Vi får krysse fingrane for god spiring alle saman... ;)