mandag 25. april 2011

Hypertufatrauet mitt

Hypertufatrauet som eg lagde på kursdet i fjor vår står no i fullt flor no. Dei fleste har overlevd denne kalde vinteren som vart innleia med ein mnd.streng barfrost i november før snødekket kom.


Eg håpar at det som har klart seg vil vokse godt denne sesongen slik at til neste vår vert den enno flottare.

Draba, Primula og Androsace er i blomst....
nens Takløk og sedum gjer seg ofte betre utan blomster....


Hypertufatrauet som eg lagde på kurset i fjor. Eg skal nok lage fleire slike når eg får "ånda" over meg!


I kveld måtte eg bare lage ein prøveblogg for å sjå om eg får alt tilå fungere på den nye PCen min og det ser det ut til at det gjer. :D

6 kommentarer:

Herdis sa...

Du får det jammen til du, Harald. Kjempefint, og til inspirasjon for andre som ikkje har kome så langt. Ha ein fin søndagskveld!

Frøya-Heidi sa...

Det var fint! Den kan du være godt fornøyd med.

Jeg har også tenkt å prøve meg med hypertufa, men det har bare blitt med tanken ennå..

krepsemor sa...

Så flott trau med praktfulle planter i! Kunne godt tenkt meg å lage hypertufa, jeg også!
Gratulerer med ny Pc, Windows 7 er helt topp!

Mariann S sa...

Kjempeflott :) Sånt trau trur eg at eg og vil prøve å lage :)

hajal. sa...

Det er ikkje vanskelig å lage hypretufa så bare sett igang!
<Og dert finst mange høvelige dvergplantar som eignar seg i eit trau.

Linnemi sa...

Verdt å hente inspirasjon fra! Takk. :)