mandag 26. januar 2009

Det 6. bildet i 6. mappa - ei utfordring !

Idag ( eller var det i går kansje vart eg utfordra av Taleia i stafetten om å presentere det 6. bildet i 6. mappa blant fotoa mine. Tja no er eg spent no på kva som skjuler seg der.... skal vi sjå......
Tja... det vart ikkje så enkelt det, den 6. mappa inneholdt bare 5 bilder !!
Så prøvde eg 6. mappa bakfrå - Ja det var bilder av slektningar eg har motteke frå ein slektning og ergo - ikkje mine bilder som eg ikkje ville legge ut utan løyve frå opphavseigaren.
- Løysinga vart å telle til 6. mappa bakfrå av mine einge bilder og det 6. bildet der var dette:

Vallota speciosa eller Cyrtanthus speciosa som den skal heite no.
Denne løkplanten i Amryllisfamilien fekk eg av mormora mi for nesten 30 år sidan.
Den planten har ho hatt så lenge eg kan hugse stånade i ei stor isoporpotte og bestanden var temmelig stor blitt sist eg såg den. Den blomstrar årleg, som regel litt ut på seinsommaren og eg har eit heilt spesielt forhold til denne løkplanten.
No har mormora mi (som no er 95 år) budd på sjukeheimen dei siste åra, men løkplanten står der den har stått. Kjekt å sjå når man ein sjelden gang er innom det som eingong var heimen til mormor og morfar.

I 2007 delte eg løkar frå denne med mange hagegale i heile landet så akkurat denne planten har mange etterkommarar utover i hagegalverdenen.
I fjor kjøpte eg meg løkar av både rosa og kvit Cyrtanthus, men dei var puslete og små syntes eg og fekk ikkje blomst på dei i fjor og dårleg vekst var det i dei i sommar og syntes eg. Håpar det vart meir fres i dei til sommaren.

2 kommentarer:

Seascape sa...

Å for en nydelig blomst.

Tenker du er glad i den, også er det sikkert mange gode minner ved planten.

Anonym sa...

Ja, jeg sier som Seascape: Å for en nydelig blomst!